Mystery Visit
Welk gevoel houden uw klanten over aan het bezoek aan uw hotel, bedrijf of organisatie? Met behulp van een mystery visit kunt u daar achter komen. Onze mystery guest beoordeeld de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie. Deze onderzoeken kunnen overal waar uw dat wenst worden uitgevoerd.
LECTA Bedrijfsrecherche schakelt u in omdat u een objectief, goed beeld wilt krijgen hoe bij u de klant of gastbeleving verloopt.
Onze rechercheurs letten beslist op alles en al hun bevindingen worden aan u gerapporteerd.
Onze opdrachtgevers laten een mystery guest bezoek op regelmatige basis uitvoeren.
Door herhaling van mystery bezoeken weet u, of het geconstateerde een eenmalig incident was, of dat het structureel blijkt te zijn.
Wilt u een mystery visit laten afleggen?
Laat dit dan door de bedrijfsrechercheurs van LECTA uitvoeren. Zij hebben de door u gezochte expertise en beschikken over technische middelen om een mystery bezoek bij u tot een succes te maken.